Wednesday 16 September 2009

Teateid tegelikkusest

Eile õhtul, so siis 14. septembril 109,5

Praegu just kaalutuna (läheb kirja 15. septembri õhtuna) 107,4

Vot tak, dorogie! Haige olen, mis muud. Eile muidugi sõin õhtul hilja ja jõin ka palju (vaja ju vett sisse ajada sellise külmetuse/viirusega kaasneva palaviku väljahigistamiseks), täna olen üsna normi piires püsinud, ehkki õhtune sööma jäi hilja peale naabrite juures. See-eest aga suutsin kogusega normi piiresse jääda. Jooksmas pole käinud kaks õhtut, pole lihtsalt julgend. Saan veel pingutades miski koleda koolera juba olemasolevale viirusinfektsioonile otsa. Arst eile hommikul vaatas kurku ja käskis külmetust ravida. Küsis sümptomite kohta: "Nohu, köha, peavalud?" Mina: "Eeee.... nina läks kinni eile õhtul, aga köhast pole lõhnagi. Pea ei valuta, aga muidu lihasvalud on, selg on valus." Ja köha tuli nagu tellimise peale eile lõunaks, paar tundi pärast arsti oletust... Hea, et peavalusid pole, ehkki küll valu on seljast kaela roomanud (no ikka peale lähemale). Ma arvan, et see arst sõnus mu haigeks just talle sobiva kliinilise pildi järgi - tema juurde minnes mul NEID sõmptomeid ju polnud! Pärast aga küll... ;-)

Veider värk.

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated