Sunday 18 November 2012

Sorry, Reet!

Enne veel, kui novembrikuine lühike päev videvikuaegagi on jõudnud veereda, tuleb Reeta troonilttõukav pommuudis (termotuuma-pommuudis oleks vist paslikumgi öelda).

http://www.ekspress.ee/news/paevauudised/elu/tuleb-raamat-lauri-luige-hingeelust.d?id=65266846




Oijah ...ingliterapeudid...  

Pildi autoriks muidu rohkem tekstitreialina tuntud Kivirähk. No ja annab visuaalis muidugi tunda ka, mis mehe leib on. Karikatuur pärineb feiss-puugist, kust ma selle häbematult sisse vehkisin.


Kas seda pidaski Ansip silmas, kui seemneid süüa soovitas? Kui tema tegelikkus koosnebki sellistest parematest kodumaa poegadest (Luike ja Lillot ja muid seesuguseid pean silmas), siis ma ei imesta üldse, kuidas reaalsus talle enam ülearu tihti ei helista. No ja kui helistabki, siis Andrus ei võta enamasti kõnet vastu ju.Ilgelt sitt on ratta või rullsuuskade peal vastata.

Aga uudise juurde tagasi tulles - öelge keegi, et see ei ole päris? Või on?  Ma ei julge niimoodi enam uksest väljagi minna. Niikuinii on tulemas maailmalõpp ja konservide varumine on võtnud mu viimse kui vaba hetke ja -kopika. Selline esoteerikust sularahamuul Riigikogus, kelle ainukene tegelik kvaliteet on kärumehe moodi tugevad jalad ja jõuline selg, mis võimaldavad suurema pingutuseta võõrast sulli parteisse tassida? Ma pole mingi hartamees, aga sihuke asi tõmbab mul ka seest õõnsaks.

Edit: Midagi ilusat ka siia lõppu, sest ma olen ometigi ju säherdune elurõõmus püknik, mitte miskisugune kuivetun'd vingats! Nimelt tegin ma, tuntud kulinaarsete nädalaringvaadete koostaja, oma mets-loomapäradest  seokse pasta, et valus mõeldagi. Jaaa! Seast jäänud liha tükkideks, põdra jäänuste alt kogu marinaadi ja lihamahlade ja rasvades mant seale seltsiks, neli suurt küünt kohalikku küüslauku hakituna üle panni, peotäis kirsstomateid ka pannile. Soola natuke ja riisusin potis ära kuivand basiilikult lehed küljest pannile. 6-7 minutit keetsin muna-fettucinesid, uhasin kõik eelpoolmainitu sinna seaküpsetuse potti lihapäradele otsa. Lõppeks valasin sortsu kohvi- ja teise rõõska koort otsa, moepärast täristasin veskist pipart ka ja ... voila'!  Ja nõrganärvilised ei lase end heidutada roa ... eeeem.. vähekaubanduslikust välimusest (no nagu keegi oleks seda korra juba söönud, või nii), sest maitses see i-me-li-selt!

Üleüldse, jõudsin päeval käia veel vesilennukite angaarides lastega, mis oli äraütlemata tore. Eksponaadid olid alles, atraktsioonid töötasid kõik, mis sa hing veel ihkad. Praegu mõtlen siin, et kuda ma kõike seda ühe päevaga küll jõudsin :P

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated