Saturday 8 May 2010

Kultuur pressib peale

Eile veeti mind moeshow'le. Mnajaa...
Muidu oli igati tore. Oli toredaid inimesi ka. Aga kui see üritus on selline käsitöönduslik, siis olgu juba lõpuni. Tublid moeloojad neljakesi oma kollektsioonidega näitasid väikeste vääratustega pikitult muidu tublit taset, aga modellid ... no hüva, ma ei hakka soiguma siin pulkjalgadest ja kehamassiindeksist 12 ja 14 vahel, aga naturaalne siid voogamas nii imeliselt ümber külmavõetud siniste anorektikujalgade ... äää... ära räägi! tagasi mul tõid naitmääri! Kas armilised põlved on tänapäeval mingi uus trend, millest ma veel kuulnud pole. Sõnaga, enam paelus mind aineline keskkond, kus üritus toimus - pottahjud, tahveluksed, vanad aknaraamid, peegellaed.

Ja meie oma väike aftekas kahevahel oli siis pärast keskööd BonBonis. Pettumus veel suurem. Nii palju koledaid inimesi! Ma ei ole päris snoob (ehkki pisuke kalduvus on), aga eile riivasid küll silma igasugused kottis pükste ja triikimata (pealegi 4-5 numbrit vajalikust suuremate) särkidega nohikud ja keskealised rullnokad ja pahapeal prouad ja pärishoorad ja üle pea õlitatud juustega (need viimased nelikümmend üheksa karva) antooniod jakessalkõikolidveel ... Võeh! Muidugist oli toredaid või vähemast talutavaid inimesi ka, aga vanasti oli BonBon suht-koht kindla peale minek, sest päris Kannu Kõrtsi püsiklientuur seal end hästi ei tundnud. Päris alguses toimis isegi selline asi nagu feisskontrool. Oh, aegu ammuseid! Isegi muusikavalik oli eile nagu Uuno raadios - Annie Lennox, Erasure (ei aita siin miksimine ega värskeltlisatud tümakas midagi). Täitsa perses, ma ei oskagi midagi muud öelda. Õnneks olin koos oma isikliku meelelahutusega ja see oli väga armas.

Ilma jooksmata kaal 85,5 kg. Täitsa talutav.

1 comment:

  1. mõtlesin, et loen enda blogi praegu, kui su seda värki siin lugesin. üksühele kasutaks sama sõnastust! kui sa oleks mu feisspukisõber, siis ma paneks sada laiki.

    ps. ülevoolavus on põhjustatud keskpäevasest veinist

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated