Thursday 14 October 2010

Sugulased sigivad

mind on teist korda onuks tehtud.

Palju õnne mulle!

4 comments:

  1. See pole veel mingi näitaja.Minu tütar sai esimest korda tädiks juba 4 aastaselt,teist korda 11 aastaselt .Tal terve elu veel ees.Aga sellegi poolest palju ,palju õnne.

    ReplyDelete
  2. Kesse sündis? On või ana?
    Minu poolt lapse emmele palju õnne!

    ReplyDelete
  3. Nüüd siis tütar ka, nii et nagu stereotüüpne postriperekond veidike vanema poja ning noorema tütrega.

    ReplyDelete
  4. Ehk et siis "nagu hambapastareklaamis" (nagu ma oma näitel öelda tavatsen), ääretult praktiline lahendus - eriti pingevab ka kolmandale lapsele mõeldes (kui pärast kaht tütart/poega ikka mingi psühholoogiline surve tekib/tekitatakse).
    Palju õnne vanematele, lastele ja onule ka :)

    /Mina ei ole tänasegi seisuga tädiks saanud, küpseb see kakuke juba nädalajagu üle aja... kaua enam ei lasta/

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated