Monday 13 September 2010

Arva ära...

... kas ma käisin täna sellel "laulupeol" või mitte?

Punkti saavad need, kes õigesti arvasid! :D Loomulikult ei käinud.

Ma saluteerin neile pöörastele, kes marataoni jooksid. Nt elu esimesel3.19 aja teinud härra - mis sa kohe oskad sihukese asja kohta kosta. Aga ... seal 9500 ärevile aetud pühapäevasportlase vahel seigelda ... no ei ole just minu tassike teed. Maksa kahe hea veini raha, et saaks kuskile Mustamäele ära parkida ja sealt 12 kilomeetrit starti jalutada, pärast tagasi ka. Näkäää!

Uksest välja, paremale, edasi, vasakule ja edasi, siis jälle paremale /jätka seda jada natuke/ ja ongi omad jooksud tehtud. Saun on ka sõniks juba soe. 8 km.

PS: kas üksi mulle tundub, et eestlased on üks kampaaniarahvas? Talguid teeme kapmpaaniakorras, haiglaid rahastame kampaaniakorras annetuste läbi. Jooksmas käime kampaaniakorras. Eks laulupidugi ole üks suur kampaania - kui palju on ühes keskmises külakooris lauljaid aasta pärast laulupidu valla misiganes ürituse ajal laulmas ja kui palju aasta enne järjekordset laulupidu kvalifitseerumisüritusel? Eemalt vaadates võib ju Sügisjooksu osalejate arv jätta eestlastest mulje kui pöörasest jooksurahvast ... aga tegelikult?

1 comment:

  1. mina käisi just seepärast maratoni jooksmas, et ei peaks nende kümnekilomeetriste vahel tõuklema.

    algul ma mõtlesin, et kaks korda viimsisse ja tagasi jooksmine on igav, aga tegelikult vastupidi - nii huvitav oli vaadata, kes sulle vastu jooksevad (ahaa, see inimene on nii kaugele jõudnud või - ohoo, see inimene on hoopis nii maas!)

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated