Monday 24 January 2011

Klubituur / I'm second to famous

spordiklubi oma seekord.

õnnestus naabrimehe traditsoonilisele pühapäevasele ringile end kaasa sokutada. Õnnelik käik oli, sest ei kohanud seda õrjetut pekiperset, kes seal oma higiseid reisi letti laob tihtipeale*. Nägin hoopis üht hunnitu kehaga** sporditüdrukut, kes, vaeseke, küll köhis ja nuuskas iga kümne minuti takka, selleks treadmilli käimakiirusele pidurdades, aga sellegipoolest pealt poole tunni valusa tempoga joosta võttis. Muid tähelepanekuid oli ka.***

Päris asjast: 8 versta sula jooksu ja kohustuslik set pommitõsteid. Sutsakas sauna.

Edit: kodus ka sauna, aha enne seda pitsa-õlu-pitsa-õlu. Vahepeale ... arva ära? .. jaaa! - õlu-õlu-pitsa-õlu, muffin-muffin. Lõppu ... õlu.

Edit 2: Ja tänane quiz: kas ma tunnen end praegu easte? Võid ka mitte vastata, ilma selletagi on totakas naeratus näol. :D

Edit 3: veel üks refereering EPLis ja ma võin end staarblogijaks pidada!
__________________________________________________________

* no ma ostan ise ka osasid sporditegemise riideid sekkarist, isegi EPL refereerib mu ostuvõite, aga, AGA!, rebenenud reievahega retuusid on isegi minu jaoks liiast.

** treenitud, heade proportsioondega

*** see kuradi kunagine edevuse tippu kehastanud spordimaja vajab hädasti mehekätt. Pisiasjades, aga mis oma väiksusele vaatamata koletumal kombel hinge situvad.

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated