Monday 19 October 2009

Oioioioi! (valimisteteemaline postitus)

... /kandev vaikus, pea norus, lavalt ära vasakule/
??? mis siis nüüd õite toimus Tallinnas? Ma ei uskunud, et Lasnogorskis nii palju sibulaid pesitseb, ma ikka olin seni arvamusel, et seal on kenasid venelasi ja normaalseid inimesi ka. Aga pole.
Kui gerontoloog Vassiljev ja vene kriminaalide jooksupoiss Boroditš korjavad siin paesel pinnal kordi rohkem hääli kui "suurparteide" esinumbrid, kui KE teine mees (teine, ma rõhutan) saab rohkem hääli kui terve Reform seal oravapesas Tartus kambakesi kokku ... Eestimaa inimeste asjud on selgelt mädanenud. Kas üks südametunnistus ei maksa Tallinnas täna enamat 1000.- kroonist või võrgutäiest küttepuudest? Valija hind on 40 kg kartuleid? Nii palju ei saa Tallinnas ajudoonoreid (ja veel ellujäänuid!) ju ka olla? Halloo?!?
99,7 kg Mis sitta rõõmu sellestki, et aastate takka olen jälle lambakaalus?

4 comments:

  1. Need tallinlased on üks imelik tõug jah! Tartu tulemuste pärast pole vähemasti piinlik, SJ omade pärast ammugi ;)

    Ja muidugi palju õnne ühe tüvenumbri kaotamise puhul oma massi tähistavalt numbrikombinatsioonilt :P

    ReplyDelete
  2. Ma tänan, ma tänan! /kummardab laubakolksuga põrmandulaudisel/

    Paraku on mu oma tüvi erinevalt numbritest ikka veel jäme mis jäme... ja ei aita siin enesesugereerimine, et üle 13 kilo miinust ja "vaata mis püksid sulle jälle jalga mahuvad!" jne

    Njah, ja Essu-jaanis tegi põllu päris puhtaks ju Sürgavere mees, ime siis kah, kui sa ei rõõmusta ;-) "Meie oma" mees "suurest poliitikast" sai temalt ju enam kui poolega põske. Kas selle vaese Priit Pooletoobalise puhul ei pea mitte kahtlustama Stockholmi sündroomi?

    ReplyDelete
  3. No kuraditosin kilogrammi on siiski esimese-kommentaari-preemiat väärt ju küll (kommenteerides ajalises plaanis järgmist postitust) :P Kui ma nii palju kaotaks, siis saaks minu karjääriredelil järgmiseks ametipulgaks "riidepuu" :D

    M.A. saavutused rõõmustavad jah. Mitte et oma-küla-mees, vaid et no õige mees õigel kohal, mitte ainult põhulõug :)
    PP osaleb kirjade järgi SJG "Tagasi Kooli" üritustel sel nädala (PS. mina ka) ;)

    ReplyDelete
  4. ma olin Essu-jaani tagasi minnes ikka jummala tatt alles ja tõusin tühjast asjast täitsa ära. PP on vist praeguseks peaaegu sama vana, kui mina siis. A' mis seal ikka, jõudu-jaksu! eritu just sulle, kes sa seal pead programmi raames end kaaluda laskma selliste tohutute poliitsauruste ja suguelu suurkujudega. :-S

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated