Saturday 19 June 2010

Ekspeditsioon tsivilisatsiooni äärealadele

Kui eilne päev tõi mind "maale", siis loetud tunnid hiljem kargasin jälle jalule ja kimasin päris lõunamaale. Päike tõusis, ristiinimesed magasid õnnist und ja paar tundi hiljem Bütsants juba paistis pmst ;) Ja mis kõige uskumatum, kell oli kasin kolmveerand kaheksa (hommikul!!!), kui ma olin poole suguvõsaga juba Vastseliinas laadaplatsil. See on tegelikult uskumatum, kui peokeemiku alatu vale, nagu ta oleks Pärnus jooksmas käinud, endal paar liitrit rummikoolasid ja džinntoonikuid kõhus loksumas :D
Laat oli päris mastaapne üritus ja oma harukordsuses (isiklikult minu jaoks) omajagu hariv - pole mina enne Vastseliinas jalga maha saanud ja ühtlasi nägin ära ka kõik Lõuna-Eestis elavad inimesed (paraku kõik koledad kui kelder!). Paar tartlast oli vist puudu, aga ülejäänud olid küll kohal. Juuresoleval fotojäädvustusel sulandun laadalt soetatud peakatte abil laitmatult laadamelusse.

Personaalne laadahitt - mingi väikese Läti pagaritöökoja käsitsivormitud leib (rukkikroov, -püül, vesi, suhkur, sool, köömned, juuretis). Tõsiselt hea, kui vähestest koostisosadest suudetakse teha maitsev asi, rääkimata pärmi puudumisest. Muu kaup erilist erutust esile ei kutsunud, laat nagu laat ikka.

Ja nüüd jooksma!

/.../

7 km jooksin, mõmisedes muudkui, et "I'm jogging in th rain, I'm jogging in the rain!"
PS: vaata ka Kurjami juttu pmst samadest mõtetest-emotsioonidest. Muretsejatele lohutuseks, et see läheb tal 15 aastaga üle, ehk isegi 10ga ;)

10 comments:

  1. Ja mis peamine - nägid ära koha, kus meie aja andekaim kirjamees ja blogimaailma sensuaalseim trubaduur arvestatava osa oma noorusest veetis ;) Ise kahjuks sel aastal ei jõudnud, aga räägitakse, et olla massive olnud jah.

    ReplyDelete
  2. Heldeke küll, Vastseliinan laadal leiba ostmas:)

    Aga staarblogijat nägin jah! Täitsa tore ja üllatav kohtumine oli:D

    ReplyDelete
  3. Ah et lõuna-eestlasi koledaks nimetama! No oota sa, ilueedi...

    Mind ei olnud seal tõesti. Vastasel juhul oleks minu isikust kiirgav ilu ja sära pildi hoopis teiseks teinud :D

    ReplyDelete
  4. Oh, ega mina seda visuaalse kauniduse määra keskmist oma tagasihoidliku šarmiga suurt tõsta suutnud, nii et mind ei maksa siin ähvardada. Tõsimeeli olin nagu professor Kott Kiviräha surematus satiirisarjas ekspeditsioonist maa-inimeste juurde.

    Ja oleks ma teadnud, et selline heeros ja blogosfääri kirkaim täht sealtkandist pärit on, oleksin tema vanematekodu lävele kimbukese aasalilli asetanud ning austuses pea langetanud. Oleks ärra ise võtnud aga vaevaks oma kolaoluga pööblit austada, oleksin vaat' et õllegi võinud välja teha! Lahtist Sassigi müüdi, mis minu jaoks paljuski päeva päästis.

    ReplyDelete
  5. Kannata nende lilledega :) Varsti tuleb sinna laaduplatsile pronksist pamjatnik - kõigile nüüdisfašistide poolt diskrimineeritud poluvernikutele. Antooša nimeks. Saad sinna nelke tassida ja hea mõttega meenutada :D

    ReplyDelete
  6. Take it back! Ja 3 Tartlast olid siin meie juures jah, ilmselt nedam olidki puudu. Ja Vastseliina laat on puhaskuld!

    ReplyDelete
  7. jajaah, puhas kuld muidugi! Oleks ma kella 9ks enast känni võtnud või vähemasti 30 kraadises kreenis olnud, võiksin takka kiita! :P

    ReplyDelete
  8. Minust räägid v?

    ReplyDelete
  9. Ja kõik, kes arvvad, et ma ülekohtune olin/olen, loevad nüüd tudengi blogi http://kurimuri.wordpress.com/2010/06/21/kui-kurjam-ohtul-baari-taha-joudis-olid-sealviibijad-juba-silmini-tais/
    Peale seda hakkate kõik lunima, et ma veel kirjutaksin neid positiivseid ja empaatiast kantud reisikirju!

    ReplyDelete
  10. "Ja oleks ma teadnud, et selline heeros ja blogosfääri kirkaim täht sealtkandist pärit on, oleksin tema vanematekodu lävele kimbukese aasalilli asetanud ning austuses pea langetanud."

    Jah, vanematele oleks kena kaastunnet avaldada küll, kuigi ega ei tea, ehk on ise samasugused.

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated