Saturday 10 July 2010

Kes ütles, et pikkus pole oluline!?

No on ikka küll ja mul oli reede õhtul tavalisest pikem ... jooks :P Tagasipöördesse jõudmise aeg näitas, et teab-mis rekordit ajalises plaanis loota ei ole, nii võtsingi asja edenedes päevakavva distantsi pikendamise. Tavalise ringi viimases kolmandikus venitasin ühe tänavavahe kõrgemale (jajaah, seesaama põiktänav, kus ma talvel korra munadeni lumes "jooksin" ja vahepeal vaid esisilla varal edasi roomasin!) klindi poole, nii et sinna üles jõudmiseks jooksin siis tasapisi Harku järve tasapinnast kuni peaaegu Tabasalu klindi otsa. Salakaval värk - lohistad küll joosta siin sirge maa peal justkui, aga kui topokaarti vaadata, siis oma paarkümmend meetrit tõusu kokku merepinnast suhtelist kõrgust võttes. Absolutnumbrites seda enam selle üles-alla jonksutamisega. Hää veel, et ma kuskil Missos ei ela! Ja et teile siin muljet ei jääks, nigu ma miski poolmaratoni oleks läbinud või muidu ultrajooksu teinud, siis olgu ajaloolise tõe huvides märgitud, et seekord 8 km 46.50ga.

Nädalavahetuse künnisel on kehamass täitsa rahuldav, näis siis, mis esmaspäeval rääkida on (või valitseb mu blogis tähendusrikas vaikus).

84,2 kg

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated