Tuesday 1 February 2011

Järjejutt

oioioi! Vaatasin "Väljalendu" ja mis selgus?! Naabrimees, kes oma pirukakäruga siin esialgse oletuse järgi otse Hurghada-lennuki treppi sõitis, ei leidnud kodust kehtivat passi! Ei leidnud kehtivat passi!!! Ja viis võttegrupi minu nina alt Mustamäele tagasi*. Ain't life a bich, huh? Ma ei ropenda (kuuldavalt). Pealegi, Hurghadas oleks sel nädalal omajagu põnev ka olnud, lisaks kahtlemata inimväärsemale kliimale.

Enne seda hambaidkrigistamapanevat valgustust (mida mul tuhat aastat tarvis polnud!) käisin väljas jooksmas. Et tuul kole vali oli, siis järve äärde lagedale ei trüginud ja jooksin nn majaringi. Ja et ma tegelikult üldse joosta ei viitsinud, siis tegin seda ainult 5x. Kokku 3615 m, mis iseenesest pole midagi mainimisväärsetki, aga läheb kirja siiski eneseületusena, kuna ma kohe üldse ei viitsinud enam pärast kella ühteteist välja minna majast. Tahte triumf, höhhööö! :P
______________________________________________________
*Oleks pidanud selle passitu ikka pikali jooksma. /väänleb jõuetus vihas/

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated