Wednesday 9 March 2011

Üle ühe

päeva käivad mul siin jooksud. Tänaseks hakkasin juba vaaritama igasugu vabandusi, et miks mitte minna - tšekkasin ikka, palju tuult on ja need teised asjad, aga siis tuli päästev kõne verekeskusest.

Afarees. Täislaks.

Näitajad olid veidrad. Avaldan siin delikaatseid isikuandmeid, aga ei saa kurtmata jätta. Vererõhk 113/67le, mis minu, kui kunagise hüpertooniku jaoks on peaaegu koomaeelne seisund. Vaevu voolab, lõpmetesse ei jõua, "selle" tuksatamisest rääkimata :P Hemoglobiin ka jeeli-jeeli üle nõutu (136), mis on kõva 15 punga alla tavalise (muidu 150-155).

PS1: koondis tegi üldse mitte nõrga BIH vastu muljetavaldava mängu (ma arvan, et kõige kõvem koonduse mäng, mida mina näinud olen)

PS2: ühe kuumaga nägin ETV2st viipekeelseid uudiseid. Tüdruk viiples nii isukalt ja emotsionaalselt, et armu ära! Hakkangi vaatama nüüd!

PS3: pihupalli ajal jõin selle aasta kaks esimest pinti. Asjatundjad saavad aru küll, mida täpselt. Silm täitsa hall, samm ebakindel ;) Eks siit tasu otsida ka PS2-e casus belli'

Põpõpõõõ!

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated