Sunday 25 April 2010

Suuri sõnameistreid

ma olen nagu Võrno Hannes kunagi "Kahvlis": "Käige ikka minu sõnade, mitte tegude järgi!" (pärast lakku täis peaga lenksus vahelejäämist). Menüü tähtsus ja korrapärane söömine blablablaabääbääää... maiääss!
Kõik oli kena kuni selle kellapoolekaheksase šašlõkini, mida ma Jamie raamatu järgi tegin. Mitte ainult ei teinud vaid ikka sõin ka. Samal ajal tuli leib (leivad) ka ahjust ja nii ta läks jälle. Allmäge. Üleskaalu.
Leib, paraku, läks aga nuseriti seekord. Vaat'et tosinajagu leivategu on päris hästi välja kukkunud, aga nüüd läks ikka päris tuksi. Hädapärast kannatab seda resultaati leivaks kutsuda. Ei kerkinud miski väega, ehkki küll püüdsin akselereerida seda protsessi ja panin taina kerkimise ajaks duširuumi põrandakütte peale. Ei miskit, pigem meenutab seepi kui leiba. Ainuke vabandus on, et tainas põld' minu teht'.. :-/

Laia lõuaga lobisemise eest karistuseks jooksime täna kollektiiviga pika maa. Alguses oli kolme versta jagu sellist piste-eelset tundmust, noh et kohe hakkab maos pistma, aga viimaks kogus ikka ära. Pulss oli küll kõrge (max 173), aga tühja sellega. 7,22 km distantsiks ja 46.30 sellele kulunud aeg.

Ja nüüd ... SAUNA!

84,9 kg

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated