Sunday 4 April 2010

Waterworld

nädalavahetuse hapukurgi-uudiste hulka sai ka meie duubelküla. Kui siin varemalt sai hädaldatud, et vesi jupi jooksurada ära on võtnud, siis eile-üleeile oli kuiva jalaga tavapärast ringi joosta päris võimatu. Täna linna poolt tulles aga võis märgata mõningast survee taseme alanemist. Väljade peal siis ehk viis sentimeetrit madalamal, seevastu aga järv on täis saanud ja kolmes-neljas kohas juba tee peale roninud. Päris lustakas, saabki suvise teeremondi jaoks harjutada muid teid pidi kodust väljasõitmist :-/

Seekord praktiseerisime kambakesi jooksmist. Ma olen varsti nagu Forrest Gump, jooksen tühjal pilgul rannikult rannikule ja jüngreid muudkui koguneb. Sama heatahtlik ja lihtne olen ma niikuinii.

86,1 kg

Huvilistele hea inimese poolt tehtud pilte sellest, milline jooksurada üleeile välja nägi. Piltidel 2-5 ja 7-8 konkreetselt minu igapäevane jooksurada.

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated