Thursday 11 February 2010

Nutt ja hala

Mul oli üks kursakaaslane, kellel hüüdnimeks just pealkirjas märgitu. Eks seal oli mõni sedasorti hüüdnimi veel, aga osundatu oli siinkohal erakordselt sobilik ajaloo prügikastist välja koukida.

Meeleheitel koduperemees ja ajuti üksikisa, nagu ma olen - küll on mõttetu päev. Ime siis, kui peale söömise midagi muud tarka pähe ei karga. Homme, herrajumala!, tuuakse mulle veel üks väike sugulane kantseldada, siis on küll juba nagu "Daddy's daycare", nalja hakkab saama! Õepoeg kardab mind ka veel natuke mingil seletamatul põhjusel, ise kahtlustan, et see on see paljuräägitud "loomad ja lapsed tunnevad halva/kurja inimese kohe ära" :-/
Välja jooksma minna ei saa - selleks peaks lapse ära sokutama (oleks kõige lihtsam jätkuvast loetelust), lumi on rookimata kõnniteedelt (no kõndida saaks hädapärast, aga jooksmiseks see lumesahkamisekvaliteet ei jäta mingit võimalust) ja ilm, kurat, on ikka natuke külmavõitu ka täna õhtul. Tuult väga nagu ei olnud, aga üle kümne miinuspügala on minu jaoks juba liig mis liig. Pole lihtsalt normaalseid riidedi polaarjooksuks, nende laiatarbe kapsamaakaevamisedressidega, mida ma siin kasutan, võib saada labaseid külmakahjustusi, ei muud. Eile õhtul nägin ühte püstihullu jooksmas, auto näitas sel hetkel -17,5C! Vana oli ülepeakaela härmas. Ravigu oma kopsuõletikku nüüd hoolega.

Ketrasin küll Lucyt 2x25 min ja higistasin sealjuures koledasti, aga kaal ikka 90,5 kg. See on nüüd see mitmepäevase lebotamise payback.

3 comments:

  1. Pea püsti suulas naabrimiis, kui tarvis siis aitan sul "ihunuhtluse ajal" last kantseldada. Ja noh, kaugel see kevadki on!!!

    Tervitades Kristel

    ReplyDelete
  2. P.S. Küll minule meeldib see päises olev pilt. Nii rõõmsaks teeb, et ajab silma vesiseks.

    ReplyDelete
  3. Ohh, ma tänan kaastundeavalduse eest! Ilma sinu lapsehoidjakäeta, kulla naabrunaene, oleks mul viimase aja vähestest jooksudestki pooled tegemata.

    Päisepildist rääkides aga ... eks mul tule endal ka tilk silma. Küll mitte suurest rõõmust, paraku.

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated