Monday 8 February 2010

Patukahetsuse päev

Tänane kulus siis selle kahe varasema õhtu söömasööstu esialgseks tasandamiseks. ei saa öelda, et päris ilma eduta oleks läinud.

Isegi t05h4, va kilu, heitis mulle kinda, nii äksi täis oli teine, nähes mu reede-laupäeva õnnetust. Aga ma olen siin ennegi kinnitanud, et it ain't over 'till the fat lady sings! Panen oma õhtuse kaalu siia kirja ja tahaks näha, kaua sel onu Antonsil seal naerutuju jätkub.

Normaalse söömise juures on täitsa tore tõdeda, et väikese sauna ja persepurustaja-Lucy koosmõjus on võimalik jõuda tulemusteni, mis taastavad usu lõppeesmärgi saavutamise võimalusse. Kas see on ühtlasi ka märk sellest, et nädalavahetusega juurdesöödud-joodud hiidkilod on nüüd (kus ma olen juba oma ainevahetust üritanud kuude kaupa mõjutada) võimalik sama kiiresti, e. paari päevaga maha saada? Ma olen ikka uskumatu optimist, kas pole?

89,3 kg

PS: t05h4, my undercover brother, kas jalg väriseb juba?


4 comments:

  1. Ei mina sind karda :) Ma arvan, et ojektiivsuse mõttes võiks ju kehamassi indeksid letti laduda ja selles siis võistelda.

    ReplyDelete
  2. kui ma alustasin augusti viimastel päevadel, oli KMI 36,04
    Beat that! või kuidas see oli :D

    Eilaõhtune tulemus oleks siis 28,54

    ReplyDelete
  3. No sa oled suure hüppe oma paastuga teinud ja igavene respekk sulle sellepärast. Ma ise käin lihtsalt jala tööle ja tänu sellele ka 26,85. Et siis mõõdukas ülekaal:) Aga alla 25 on norm - pole enam palju jäänud.

    ReplyDelete
  4. sa ain't oota, kui ma veel (jala) tööl hakkan käima!

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated