Friday 19 February 2010

Uskumatult lustakas reedeõhtu

Meelelahutust reedeõhtuselt hullumoodi - sauna panin sooja ja kohe ronin ratta selga. Seni aga mängin lapsega barbiedega, olen sunnitud mingil šovinistlikul põhjusel Keniga kepsutama. Ei tea küll miks ma ei saa Barbie olla?

Mein aitem iis ... ma olen sittakanti asotsialiseerunud. Probleem ei ole ammugi enam selles, et ma ei mõika kaasaegset noortemuusikat või et igast EMOd mul sita keema ajavad. Ma ei mäleta enam, milla ma kuskil klubis käisin või kõrtsis õlutki jõin. Kiiresti on neid uudiseid vaja, mida see nädal kangesti ootasin, aga mis enne järgmist nädalat ei kosta. Ja ma ei räägi siin maksutagastusest.

Ratast sõitsin vähe, 25 minutit. Saunast lootsin ka enam abi kui lõppeks oli. Ei teagi, mis see nüüd on, sest pärast varaõhtust lumerookimist (mida seekord päris ohtrasti) oli kaal ekstralootustandev, nüüd aga average shit, as usual.

87,6 kg

Söömakäitumine õhtul polnud ka justkui avalikku häbistamist väärt, aga ikka edenemist pole. Halakaalujälgija.

10 comments:

  1. Sa, armas Toomas, võiks lapsele minu blogist Tõeliste Meeste barbisid näidata! Tead ju küll!

    ReplyDelete
  2. Ooojaa ... la persetki ma näitan talle! Ise vahin!

    ReplyDelete
  3. Kui tahad eriti avara silmaringiga olla, mängid abielu kahe Keni v6i kahe Barbiega. V6i kahe Keni ja yhe Barbiega v6i vastupidi. Ja seletad lapsele, et auk on auk ja pauk on pauk ja armastus ei kysi. Pane ta ikka varakult saunapuid ka l6hkuma, et soorolli kinni ei jääks.

    ReplyDelete
  4. P.S
    Ratast s6idan ma enamasti kas 60 v6i 75 min :p

    ReplyDelete
  5. oh, ma tänan, AbFab, selle sissejuhatuse eest tolerantsuse kasvatamise diskursusesse! Aga mulle tundub kangesti, et see postitus oleks vaat'et pareminigi sobinud su oma blogi sugudevahelise lahingu pika postirea otsa.

    Midagi on ikka kasu olnud sellest ülipüüdlikust pükstest väljahüppamisest - näed, tuled mind siia lohutama, ilma et ma oleks pidanud sulle õlutki ostma! :-P Nii et ma tänan.

    ReplyDelete
  6. P.S ma'ap tea, palju sa koormust hoiad, aga ma ei kannata niisama pedaale ringi ajades päris tunde veeta seal puki otasas. Pulsi proovin hoida sektoris 135 ja peale ja siis kujutan endale ette, kui koormav see on :-) Ratas on tegelikult algse plaani järgi odav aseaine, ika jooksmas tahaks käia. Kasvõi klubis lindil, aga viimasel ajal on see ratas juba põhimenüü. Nagu vanakooli tudeng ja praekartulid.

    ReplyDelete
  7. Mul käib pulss tihti seal 180 kandis väntamise ajal... Ja lohutada ma oskan. Mehed on ju n6rgem sugupool ja neid on tihti lohutada vaja.

    ReplyDelete
  8. Mul võib ka pulss 180 peale visata väntamise ajal. Aga seda mitte küll ratta seljas ...

    ReplyDelete
  9. minu arust on sauna eesruumis rattasõitmine lihtsalt kauni talveilma raiskamine.

    tule koos meitega hoopis suusatrenni - ka vanad & väetid & muidu vaimust nõdrad (ehk siis inimesed, kes on otsustanud tartu maratoni läbid) õpetatakse keppide abil laudadel püsti seisma.

    t & n kell 1800 külmallika 15a.

    ReplyDelete
  10. oh ma tänan lahke kutse eest, aga kuidagi ei tahaks lõhkuda seda usutavasti juba viieteistaastat traditsiooni murdmaasuuska mitte alla panna. Isegi talvel mitte.

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated