Friday 12 February 2010

Optimistlikest hommikutest

Kuimitmes hommik see õigupoolest on, mil ma tões ja väes mõtlen, kui korralik ma täna olen ja kuidas ma oma toitumisrežiimi nüüd paika sean ja seda pulgapealt järgin? Lugematult on neid olnud.
Lõunani venitan pea alati uhkelt välja ja jõuan enamasti ka rõõmustada, et küll ikka edeneb hästi!, aga nii kui jõuab õhtu ... Ma kohe ei taha mõeldagi, mis täna õhtul jälle saama hakkab. Selles lodevuses ja enesekontrolli puudumises on ilmselgeid stressisöömise tundemärke. Jälle. Perse!
Kuidas see keha biokeemia küll nii veider on, et täiesti keskmiste gabariitidega kaalika äranärimine üldse veel ajusse täiskõhusignaali ei suuda anda? No hääkene küll, veresuhkru tase sellest kaalikast muidugi suurt tõusta ei saa, aga füüsilist maorebendile eelnevat puhitust võiks oodata ju küll? Aga ikka pressib mingi magusaisu peale nagu uni, ja ei jäta järele! No ja siis avastadki end kolmandat või neljandat korda müslit JUURDE võtmas... (müsli on muidugi selline 400+ kcal AXA honeyroasted w almond shavings and strawberry).

Kõikidele neile hommikuile omaselt olin ka täna õilsat äksi täis, paistab siis, mis edasi. /Hommikusöök/lõunaoode/ PS: õues on kogu päevavalguse aja lund sadanud-tuisanud. Tõotab vähemast keskmise intensiivsusega lumerookimist! :-P
Õhtusel ajal aknast õue teostatud vaatluste ja EMHI prognoosi kohaselt jagub rookimist ka homseks, õujee.



Õhtune menüü ->









Õhtune "menüü"


















Kehamass öösel pärast 25+20 min Lucy väntsutamist 89,2 kg

3 comments:

  1. Mina ei tea, millest sa räägid. Taldrikute peal on küll nii tervislik ja mõistlik roog.
    Piiga tundub Sinu nägu olevat.

    ReplyDelete
  2. Nooh, roogade tervis- ja mõistlikkuse üle ma diskussiooni avada ei tahaks. Pole põhjust.

    Viimasel pildil (õhtuses "menüüs") on aga mu õePOEG (võib lugeda ka: ÕE poeg):-P
    Nii et viimati on minu profiilipildi nägu hoopis? Muidu oleks küll ränk süüdisus, olgu või kaude ...

    ReplyDelete
  3. Ma kahtlesin kõvasti enne, kui kirjutasin "piiga", ausõna! Olgu et ÕE poeg(nagu mei teaks õdet!!!), aga Sinu profiilinägu jah!!!
    Eks need geenid kuidagi käivad jah risti-rästi.
    Tervit!

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated