Thursday 25 February 2010

Vanainimese sünnipäev läks kole kalliks

selle 92-aastaseks saanud pisikese äti sünnipäeva tähistamine oma ämma-äia seltsis kujunes sihukeseks söömaorgiaks, et ... mul pole sõnu.

Pisukene ettekujutus peaks tulema sellest, et hommikul kaalusin 86,6 ja õhtu tipuks 90,3 kg. Iiikk!! Kaaluiive nagu vaalapojal.

Toiduks sai tarvitatud t05h4 käsitluse järgi mitte- või vähemürgiseid asju. Need "mürgied" asjad sai koondatud ühele suurele liuale ja pandud kohe heaga eemal,e et kogemata ka käe alla ei satuks ;-) Häda sai alguse kõik sellest, et ämm tõi väga hea piruka ühes ja ega ma ise ka liha küpsetamisega just pange pannud. Üle selle vaimunõrkusest põhjustatud ahastus kiirgab ikkagi heameel õnnestunud lihateost. Mingu pealegi selle kaalurestitustiooniga nüüd nädal või kaks (ema sünnipäev ju ka veel nädalavahetusel), lootusetu see pole.

Kui ma nüüd põhjalikult järgi mõtlen, siis oskan ma süüdlase ka nimetada sellele arutule söömisele. See on mu ämm! Just! Temaga ma võtsin pooltühja kõhuga kaks pitsi viina "vabariigi terviseks". Tal, kuradil, oli raudselt see idee juba tulles, et mind täis joota ja sööma ahvatleda... :D

Hüva-hüva, enne magamaminemist sai tabelikõlbulikus tunnistatud 89,8 kg

5 comments:

  1. Just õige, tuleb osata ikka tähistada ka, mitte ainiti salatilehti näkitseda ja grammikesi käes vaagida :P Kaks pitsi viina... no mis jooming see ka on :)
    That's the spirit, yeah!

    ReplyDelete
  2. Kui sellest ärasöödud viiest kilost sul ainult kolm soles alles on, siis oled ju v6idu poolel ikka veel. Voiton puolella, nagu p6drad ytlevad. Soovitan sul soojalt paar pitsi peale v6tta ja pirukat mekkima minna. Head toitu ei kannata raisku lasta.

    ReplyDelete
  3. Ma tänan, kallid, soojade soovide ja mõistva suhtumise eest!
    AbFab - kas su soovitused on soojad või peaks viin soe olema? :D MIna võtsin ikka päris külma viina, venis nagu siirup muiste ja isegi pitsid olid puhtast jääst.

    ReplyDelete
  4. Soovitused soojad, viin -4C. V6i -2C. V6i nii kylm kui vaid saab.

    ReplyDelete
  5. Taat pani juba viinad sügavkülma, mamma sünnipäev hakkab tuure koguma. Võtame siis mamma terviseks AbFabi soojade soovituste kohaselt seda va' jääkülma viina.

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated