Tuesday 2 February 2010

Oi sade, kas ma täna rookisin lund ka ... või mis?!

Naabrimees, küll mitte see jooksuhunt, ajas mind varahommikul eilase lumesaju jätkuks ärevile, et nüüd on küll katusel nii palju lund, et selle allaajamine juba lausa obligatoorseks muutub. Jutuajamine toimus hommikuse auto ja väljasõidu rookimise juures, et laps vähemasti lasteaeda saaks. Midagi, ajasime aga pärast redeli püsti ja labidatega katusele. Algatuses oli ju tore, päikestki ähvardas paistetada natuke pilvede vahelt ja puha, aga sellega lust lõppes ka. Pilved tihedamaks, tuul validamaks ja lund hakkas juurde tulema. Foock! Paras trennikord oli see naabrimehe katus. Leppisime siis kokku, et teeme väikese 15 minutit vaheaja. Ja siis minu katusele. Kurat, mul palju vähem lund katusel kui tal! Pehmelt öeldes persest sain sedasi ju! Tema katuse peal rähklesime palju rohkem kui minu oma otsas... /eestlane, kas pole?/ Tasakaalustamaks seda lumekoguse-solvangut, avastasin, et minu lagi on paremini soojustatud kui tema oma, ikka jupp maad kohe. Mul katus ilusasti lumine, ühtlane ja puha, tal oli aga mitmes koha katus nii soe, et lumi sulab peal, jää siin-seal pehme lausa lume all. Jääpurikaidki oli tal räästas olnud. Kui vaadata üle küla, siis on paar blokki meie ridakates, kus purikaid räästas pole. Üks neid see, kus minu boks :-D

Katused oli alles se sissejuhatav labane lastesaade. Pärast seda võtsin käsile majaesise. See oli lihtsalt räme! Ma'i tea, mis oleks saanud või kuhu ma oleks jõudnud, kui poleks kallilt naabrinaiselt sahka laenata saanud... Olgu ta tuhandest tänatud! Tööjõudlus tõusis sellise raginaga, et lõpuks ajasin pool küla puhtaks, autovarjualuse (mitte ainult oma jao) ja sissesõidud ja tänava ka takkatraavi. See, millised hanged meil siin kokku visatud on kõikvõimalikesse kohtadesse, on juba vaatamisväärsus omaette. Naiivik, kes arvab, et need juuli lõpuks ära sulavad ...

Pärast lumerookimist olin täitsa kuivaks higistanud end, nii et hea meelega oleks õhtuseks tulemuseks kirja pannud mingi päris ulme ... aga õhtuks jõin ära ilmselt mingi 6 liitrit vett ja sõin ikka ka paar korda, nii ongi tavapärane
88,9 kg

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated