Thursday 12 November 2009

La' persetki!

nagu prantslased ütleksid...
Häda on ilmselt vedelikukoguses, mis kehas ühel või teisel päeval on. Söömisega olin ilgelt "korralik" täna - viimase taheda asja sõin ca kella 17 paiku. Aga enne mängu jõin ligemale liitri (sh ka energiajook), mängu ajal ka natuke ja pärast mängu natuke. Mängus osalemine oli episoodiline (nagu ikka) ja pika aeroobse töö asjus suurt abi muidugi ei andnud. Tuleb ikka korralikule kurgi-kapsa menüüle üle minna ja oma 5 versta iga õhtu kohusetundlikult ära joosta, miski muu siin ei aita.
98,3

3 comments:

  1. Kuule, ära nüüd hulluks ka mine, palun ;)
    Kui keegi ütleks mulle, et davai nüüd kurgi ja kapsa peale, siis ma tõstaks ta ukse taha ja paluks vait olla :D
    Ma olen ikka sügavalt seda usku, et mitmekesine toitumine on ülimalt inimlik ja vajalik. Asi on ikka koguste kontrollimises ;) Tihti, vähe korraga, aga mitmekesiselt... ning rohkelt vett! Su keha läheb täiesti säästupoliitikale üle ning võtab igast grammist viimast, kui ta päris nälga jätta. Ja kui siis ühel hetkel prae ette võtad, siis jätkub sellest talle jõuludeni ;)

    Mina olen muidugi see kaalujälgijate musternäidis eksole, aga minu sõnavõtu kaitseks - aga vaata, kui mul pole eluski kaaluprobleeme olnud, äkki ma siis (muuhulgas) toitun ka mõistlikult ja võiks õpetussõnu jagada :P

    ReplyDelete
  2. Mhmh, sina oled meil see kaalujälgijate resultaadi musternäidis. Minul jälle tuleb siin etendada seda va' kaalujälgimise volatiilset protsessi ;-)

    Ja üleüldse, mis sul viga rääkida, kui su KMI pole elus üle 21 olnud?

    ReplyDelete
  3. No ma mäletan juba lapsepõlvest koduseid söögilauajutte: "Elsa, mis sul viga on, et sa kõhtu korralikult täis ei söö - ainult 2 kartulit võtadki või?!" Aga kodust on samas juurikaarmastus ka kaasa antud...

    Ja noh, ausalt öeldes tuleks mul tsipa usinamalt süüa, et see 21ki tõeks saaks :D Mõõduka söömise varjus saan ma samas olla aga üüratu maiasmokk!!

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated