Monday 30 November 2009

Vähemasti jooksudistantsi osas pole tagasiminekut

Väga ebasoodsate ilmastikuolude (vali tuul) kiuste jooksime ära kogu distantsi, mis eilsest alates on juba 5,7 km. Tuul oli vastu just minnes ja seal järveäärsel lagedal, kus on ruumi lahedasti puhuda. Ja jutt, et tagasi tulles sama rada pidi on ju tuul jälle takka, tundub osatamisena, sest ega selja tagant puhuvat tuult ei märka ju keegi... Raske oli.
*
Kaalu päält aga häid uudiseid ei tule. 95 kg
Omast arust olin päeval kaunikesti viks ja ei söönud ülearu palju, aga ju siin on ikka veel see va' nädalavahetuse must vari mu peal. Võibolla jõin liiga palju? Alkoholi, jumal hoidku!, ei tilkagi, aga liiter Borjomi lisaks tavapärastele vedelikele, viimati see andis nüüd tunda?

3 comments:

  1. Oh heldekene, oh jesver - Borjom on ju sama hea kui sulavõi! :P
    Kuule, sa oled ennast segaseks näljutanud juba :D

    ReplyDelete
  2. Kui võtta KMI selleks indikaatoriks, siis sina oled segane olnud vist kogu meie tutvuse :-D

    Tõsiselt aga, siis sellise sajagrammise täpsusega kaalumise juures annab iga "anomaalia" ennast tunda. Loomulikult, kilo boržommi ei anna ülearu palju kaloreid, kuid nimetatud vesi on väga kõrge mineralisatsiooniga (5500-6000 mg/l). See aga seob omakorda muid toitaineid ... jne.

    Tegelikult ma naljaviskamise suhtes nii tundlik ei ole :-D

    ReplyDelete
  3. Noh, ma lihtsalt... oleks ka "koomas", kui ma selliste probleemidega nagu liigsed mineraalveekogused, pead vaevaks (A)
    Eks ma lihtsalt, khm - võin seda endale lubada :D Kui ma nii maias ei oleks (eile pistsin suure šokolaadi niisama lihtsalt pintslisse), siis oleks mu KMI ilmselt juba alamõõduliste kategoorias...

    /Ma tean, et sa tundlik ei ole, seepärast ma julgengi lõõpida/

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated