Friday 20 November 2009

Nädalavahetus läheneb, vääramatult nagu jääaaeg

Homme on siis justnagu hukatusse sõit - lihapottide ja muu kahtlemata erakordselt maitsva, kuid ka samavõrra kalori- ning ahvatlusterikka manu. Aga ma pakkisin juba oma jooksuriided ära, võtan homme kaasa ja lähen õhtul jooksma, sadagu või pussnuge!
Tänaseks on pihupall mängitud. Sellest muidugi püha ürituse tarbeks muffigi abi polnud, aga seda juba ette teades tegin päeval väikese jalutuskäigu - lodistasin läbi vihma jalgsi Tabasallu. Endale vabanduseks kinnitasin, et poodi. Ja vot see 6 kilomeetrit jalutamist ilmselt aitas efektiivsemalt. Igatahes teist päeva järjest uus "põhi". Uus kilo ka käsil :-)

95,8 kg

2 comments:

  1. Oh, sa oled ikka nii tubli. Oled 12 nädalaga saanud alla üle 17 kilo. See teeb umbes 1,4 kilo nädalas keskmiselt. Seda on ikka väga palju! Ja KMI peaks sul ka sellise kaalu languse korral juba palju madalam olema (kuskile 30 kanti, eks?).

    Minu keskmine kaalulangus nädalas tuleb 900 grammi kanti ja pean seda ka üsna heaks tulemuseks. Aga sinust jään kaugele maha. :)

    ReplyDelete
  2. Tänud komplimentimast! Edevale inimesele ikka meeldib, kui teda kiidetakse :-P Tõsiselt võttes on pealtnägijate kiitusest selgelt abi, see motiveerib päris kenasti rasketel hetkedel.

    Sinu kiituseks pean aga end jälle kordama - 900 gr sinu kehamassist on protsentuaalselt usutavasti sama suur näitaja kui minu 1400 (või kindlasti oluliselt lähemal kui absoluutnumbrina võrreldes), nii et sa pole ise ka kuigivõrra vähem tubli kui mina! Mul oli kunagi ühes töökohas lausa võistlus üles seatud kaalulanguse peale, kus määrav oli mitte absoluutne kaalulangus, vaid just kaalulangus %ides arvestatuna stardimassist. Igal esmaspäeval oli kaalumine büroos ja sai samamoodi tabelit peetud Excelis ja lineaargraafikuid jooksutatud. Võitis lõpuks piiga, kes alustas kuskilt 64 või midagi sinnakanti kilo pealt. Mina võtsin küll 9 kg maha, mis oli tema kaalulangusest absoluutnumbrina selgelt suurem, aga reglemendist tulenevalt oli auhind tema jagu.

    Ja rääkides nädalatest, siis ma parema meelega jätaks üleelmise neist vahele ... Kaks nädalat tagasi oli mu keskmine nädalane kaalulangus oluliselt parem kui täna.

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated