Sunday 29 November 2009

Ma tulen kõrgelt ülevalt, häid sõnumeid toon teile sealt!

Just sedamoodi, psalmilikult saan alustada esimese advendi sissekannet minu erakordselt lihalikus blogis, mille kirjapanija on veel ilge ateistipurikas päälegi.
*
Viimases postituses osundatud joomajärgne ahastus on kole taluda, aga ühtlasi tõmbab pidurit ka võimalikele liigsöömistele. Oled oma halva ensetunde ja -hinnanguga nii ametis, et söömisest suurt ei hooligi.
Kõige selle taustal tegin täna lihapirukaid, abiks kellegi Sille toidublogi. See viimatinimetatu näikse nautivat kanget kuulsust, a'mis mul sellest. Lihapirukaid aitas teha nigus naks ja tänud talle selle eest! Pärmitainas kerkis kenasti (hoolimata sellest, et mul retseptis nõutud nisujahu polnud - asendasin selle Graham-jahuga, sest eks seegi ole ju nisust, lihtsalt koos aganatega kivide vahelt läbi lastud) ja hoolimata täidise pudisusest polnud lõpptulemusel viga miskit. Kõlbas endal süüa, ämmale-äiale viia ja naabrimehelegi maitsta anda.
*
See lubatud "hää uudis" on kaalu pealt. Vaatamata eilasele pralletamisele ja laual mägedena esindatud olnud singirullidele, täidetud munadele ja praelõikudele (naabrinaise-hällilapse tehtud kartulisalat päälekauba), tänasele kodukoodutud pirukateole ning üleüldisele kombele nädalavahetusel paari kilo jagu jämmemaks minna, sain täna tulemuseks 94,9 kg. Omajagu (vähemasti viimased paardas grammi) võib kirjutada ilmselt ka järjekordselt pikenenud jooksuringi arvele. Nüüd on siis aeg sealmaal, kus jooksime täpselt kom korda pikema otsa kui ma üksi allustades 2. septembril üldse suutsin! 1,9 siis ja 5,7 nüüd. HALLELUUJA!
Just tuli telekast reklaam TV3 ma'i-tea-kust mahavikutud reaalitile "Kaalust alla". Mõtlesin, et küll oleks tore kellegi teise raha eest kuskil hotellis aeleda ja mööda spordiklubisid ringi traavida ja spetsialistide käe all ja innustusel kaalust maha võtta ludinal. Pole küll ühtegi saadet näinud, aga paar reklaami, mis silma on hakanud, jätavad küll mulje, et mida vaeva seal neil 150 kilost alustanud härradel siis paarkümmend kilo alla võtta ei ole?! Mul läksid esimesed 15 kilo parasjagu 150 km jooksu peale ludinal maha ja praegu takkajärgi vaadates olid need esimesed 15 nagu üks labane lastesaade. Sealt edasi aga ... täitsa räme.

No comments:

Post a Comment

Even dirty talking is tolerated