Friday 29 January 2010

Ikka toas kinni

Tervis vilgutab ikka veel punast (peamiselt kurguvalu näol) ja nii istungi siin toas nagu mingi koopa-eremiit. Ei julge korralikult duši allagi minna, rääkimata siis mingi muheda reedese saunaõhtu korraldamisest. Isegi laupäevaõhtusse planeeritud istumine sõpradega sai edasi lükatud, kuna ei taha kellelegi siin peale köhida. Rääkimata vajalikest käikudest linna peale. Närune lugu ühesõnaga.

Vaid paar päeva tõbe ja isegi kehamassi allasööst ei paku enam mingit rõõmu.

89,8 kg

Kuu hakkab lõppema ja kuhu ma jõudnud olen selle ajaga? Õige! Sisuliselt eikuhugi. Vastust saab laiendada ka muile eluaspektidele kui kehamassi taltsutamine.

2 comments:

  1. Üks rumal küsimus: sa antibiootikume ikka võtad? Need peaks hiljemalt kolmandal päeval elu elamisväärsemaks muutma. Vaatamata sellele, et võib-olla hiljem hauas mu kondid helenduvad, olen olevikulise heaolu nimel neid eelistanud looduslikele ravimteedele ja "ehk läheb ise üle"-ideoloogiale, kui need pole esimese haigusnädala jooksul ennast õigustanud.

    ReplyDelete
  2. Prognoos täitsa õige - üleeile hakkasin võtma Ospenit ja täna hommikuks oli kurgus toimunud kannapööre paremuse poole. Täpselt kolmandal päeval, nagu ennustatud.

    Ma olen ka kaugel "puukallistamisest" ja šamaaniusust. Kui ikka tervis on ilgelt tuksis, siis ei pelga antibiootikume ja kui põlveliiges narmendab igast sidemest ja kõhrest, siis lasen kirurgiliselt sekkuda. Õppinud tohtrite kvalifikatsiooni uskudes olen alati režiimist kinni pidanud ja seetõttu ka senimaani kõigist hädadest tervenenud. Hüpohondriat ei põe. Elus pole esinenud hädakisaga, et "küll need Paide/Viljandi/Võru/Põlva arstid on ikka lollida, aga vaata kus Tallinnas/Tartus/Helsingis on alles meditsiinigeeniused!"

    lisaks kõigele muule, see antibiootikumiks titueeritud pärmiseente söömine toob endaga kaasa enneolematu melu seedekulglas ja lisab veelgi vunki kaalulangusele, mis ilma selletagi juba uskumatu ja jätkusuutmatu tempoga läheb.

    Theraflu + Ospen400 = 89 kg täna hommikul ;-)

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated