Monday 25 January 2010

Millal see kuradi külm ükskord otsa saab?!?

Probleeme on selle väikese jääajaga mitmeid:
1. Gaasiarve (mis võttis juba detsembri eest sita lahti. Ma tõsiselt ei taha teada, mis see jaanuaris veel olema saab. Ei julge panipaiga ust paotadagi, sest siis paistaks ka gaasiarvesti oma üüratu näiduga)
2. Joosta ei saa (õues)
3. Riideid pole sellise kliima tarbeks, ära kohe õue minegi (külm võtab läbi voodriga nahkkinda käenaha karvendama)
4. Auto tervis. Vaene vanamees on nii truisti mul iga kord käima karanud ja sellest arktikast hoolimata sõidud ära teinud. Kauaks seda kahekümneaastast Merzaavetsit niimoodi küll jätkub?

Nii peabki punkti 2 valguses midagi tubast korraldama. Näiteks paljukanatanud Lucyt sõtkuma, nii vähe kui see mulle ka ei meeldi. 3X17 minutit. Sauna ka. Kaalumise juurde need üksikud meeleheitevahendid muidugi mingit olulist mõju ei anna ja nii peangi kirjutama, et 92,7 kg

3 comments:

  1. See esimene punkt on küll paras košmaar... ma ise kardan siis ka varsti Eesti Energia kätte võlavangi sattuda. Hirmuga ootan, mil kuu viimane päev kukub... enne ei julge küll mõõdikut vaadata kah :S
    Detsember oli ligi 3000 kah, see kuu tuleb aga veelgi enam ju...brrr...

    PS. Ja nahkkinnas pole mingi õige kinnas, voodriga või ilma! Mitmekordsed käpikud peavad olema ikka! :)

    ReplyDelete
  2. Vaeseke, ma kahtlustan sinu nimetatud numbrit näha alles jaanuari eest. Mo' õrnale seedekulglale pani korraliku põõna juba 2/3 viidatust.

    ReplyDelete
  3. Novat, aga minu stressitaluvus on juba harjutada saanud... ISegi julis kui kodus pea polnudki ja teos oli vaid minimaalne kogus kodumasinaid, oli arve pea 1K. Ma arrrrmastan Eesti Energiat ühes tema haige müügipoliitika ja apritasudega :S

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated