Thursday 28 January 2010

Saabus kauaoodatud isutus :-)

Et paadunud optimistina oma tuksis tervisest ka miskit meeliülendavat leida, avastasin täna, et õujee!, söögiisu pole! Pea päeva läbi mõnulesin selle teadmisega. Lõuna ajal sõin ära selle võileiva, mille omale hommikusöögiks tegin :D

Pärast lõunat aga algas ilmselt pööre tervenemise poole, sest õhtuks oli juba jälle toit ahvatlevaks muutunud. Õnneks mitte ülearu ahvatlevaks ja ega see rämedalt paistes ning valutav neel ka söömist soosi neil päevil.

Nõnda-nõnda. 91,4 kg Äkki peakski mingi pikemaltkestva tõve hankima?
Siinkohal maksab meenutada ühe võistkonnakaaslase sõnu pärast seda, kui ta oli autoga laksu pannud ja 3 nädalat haiglas olnud (sellest esimesed 3 päeva koomas): "terve see võistkond tuleks kolmeks nädalaks haiglasse saata!" Asi nimelt selles, et niigi mitte ülekaalulisena oli ta selle ajaga 13 kg alla võtnud... Ega see tilgast antav glükoosilahus just nuumamiseks mõeldud ole.

4 comments:

  1. Pean sinuga nõustuma, et haigus tuleb kaalule kasuks küll. Minu keskmiselt 1,5 liitrine igapäevane õllemanustamine oleks võinud katastoofilise kaalunumbrini viia, aga "hea" kõhutõbi päästis mu. Kahepäevane paast ja soolte läbipesu aitasid mul kaaluiibe nulli viia.

    Räägitakse, et vähihaigus aitab hästi maha võtta ;) Aga seda vist piisknakkuse teel endale hankida ei saa...

    ReplyDelete
  2. Muhhahaaaa - nüüd naeran küll endal püksid jalast! Ükspäev diagnoosib sjgelle mul H1N1te ja siis veel selline "soovitus"

    Veel midagi? Anyone?

    ReplyDelete
  3. Ega ma siis niimoodi ei mõelnud! See äpardunud nali on ilmselt selle süü, et olen peast veel veidi soe :(

    ReplyDelete
  4. Saa peagi terveks siis saab jälle jooksma minna ja Ljuusi saab ka rahulikumalt hingata.
    Tervitades naabrimiis.

    ReplyDelete

Even dirty talking is tolerated